Reklamační řád
Kupující je povinen před potvrzením převzetí zboží od vybraného přepravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození při přepravě. Pokud ano, pak je povinen dále zkontrolovat jestli opravdu došlo k poškození zboží v zásilce. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat jak přepravce, tak prodávajícího.
Vznikne-li na zboží dodaném od nás reklamovatelná vada, může kupující uplatnit reklamaci osobně na adrese Svatováclavská 907, 686 01 Uherské Hradiště (PO PŘEDCHOZÍ TELEFONICKÉ DOMLUVĚ!!!), emailem na info@kocarkybrod.cz nebo na telefonním čísle prodejce. Po konzultaci prodávající rozhodne, jakým způsobem se bude záležitost řešit, zda je nutné dodat na opravu celý kus nebo jen jeho reklamovanou část. Vaši reklamaci se snažíme vždy vyřešit v co možná nekratší době, nejdéle však v zákonné lhůtě 30 dní. Pro úspěšné vyřízení reklamace je nutné, aby kupující předložil doklad o zakoupení zboží (faktura, paragon).
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
V případě reklamace MUSÍ být reklamovaná věc čistá. V opačném případě NENÍ prodávající povinen toto zboží do reklamace přijmout a přijme jej až poté, co bude řádně očištěno!!
Na nevyzvednuté zboží z opravy (reklamace) může prodejce kupujícímu účtovat poplatek z prodlení vyzvednutí zboží. O tomto poplatku bude kupující předem informován.
Pokud spotřebitel není s vyřízením reklamace spokojen po obsahové stránce, tj. zejména se zamítnutím reklamace, popř. s nedostatečným uspokojením nároků z reklamace, která byla uznána, pak dochází k občanskoprávnímu sporu, který je možné řešit prostřednictvím ČOI, a to v rámci řízení o mimosoudním řešení sporů (ADR) – více informací viz. Obchodní podmínky nebo na webové adrese www.coi.cz
Reklamační řád se řídí dle § 13 zákona č. 634/1992 Sb.